Παραδόθηκε και επίσημα στους άνδρες του αστυνομικού τμήματος Γαστούνης το νέο κτίριο, στο οποίο θα στεγάζονται εφ’ εξής όλες οι υπηρεσίες. Στο συγκεκριμένο κτίριο κατά τοπαρελθόν στεγάζονταν τα σφαγεία του δήμου, ενώ μετά από τις απαιτούμενες παρεμβάσεις που πραγματοποιήθηκαν από την δημοτική αρχή Πηνειού, μετατράπηκε σε ένα χώρο ιδανικό να στεγάσει ένα πολυδύναμο Αστυνομικό Τμήμα.