Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Δασκάλα είχε ερωτικές επαφές με ανήλικο!

 

Μέγεθος Κειμένου μείωση μεγέθους μείωση μεγέθους



Ελλάδα ( 10/01/2012 14:05 )


Δίχως τέλος τα κρούσματα αποπλάνησης ανηλίκων στην Κρήτη. Αυτή τη φορά μια 22χρονη δασκάλα δημοτικού σε χωριό του νομού Χανίων, η οποία προσέγγιζε τους μαθητές της μέσω facebook!


Συγκεκριμένα χρησιμοποιούσε την ιδιότητά της για να προσεγγίζει τους ανήλικους, προφασιζόμενη ότι θα τους βοηθούσε στα μαθήματα τους. Οι πράξεις της 22χρονης έγιναν γνωστές μετά από σχετική καταγγελία και αμέσως η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος διενέργησε έρευνα. Σχηματίσθηκε δικογραφία για το αδίκημα της αποπλάνησης ανηλίκων, σε χωριό του Νομού Χανίων Κρήτης, σε βάρος της νεαρής δασκάλας. Μάλιστα για το περιστατικό ενημερώθηκε η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, η οποία εξέδωσε σχετική Διάταξη και Βούλευμα για την άρση του απορρήτου των επικοινωνιών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, η 22χρονη χρησιμοποιούσε την ιδιότητα της για να προσεγγίζει ανηλίκους, ηλικίας 10 έως 15 ετών, μέσω facebook και αφού κέρδιζε την εμπιστοσύνη τους, προχωρούσε σε ερωτικές περιπτύξεις μαζί τους.
Από ψηφιακή έρευνα και ανάλυση ηλεκτρονικών δεδομένων εντοπίστηκαν οι διάλογοι της δασκάλας με 15χρονο μαθητή Γυμνασίου. Οι διάλογοι είχαν άσεμνο και ανάρμοστο περιεχόμενο και ήταν καταχωρημένοι στον προσωπικό λογαριασμό που διατηρούσε ο ανήλικος. Ο μαθητής εξετάστηκε από την αστυνομία και επιβεβαίωσε τους διαλόγους καθώς και την αποπλάνησή του από την δασκάλα. Η 22χρονη είχε ερωτική επαφή μαζί του σχεδόν πέντε μήνες.
Τα «κατορθώματα» της 22χρονης δασκάλας δεν τελειώνουν με την αποπλάνηση του 15χρονου. Κατά τη διάρκεια της έρευνας, κατασχέθηκε ο ηλεκτρονικός υπολογιστής της και εντοπίσθηκαν, στο προφίλ της στο facebook, πλήθος άσεμνων φωτογραφιών της με διάφορα άτομα, για τα οποία δεν έχει εξακριβωθεί ακόμα η ακριβής ηλικία τους καθώς και διάλογοι ανάλογου περιεχομένου.
Η δικογραφία που σχηματίσθηκε θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χανίων, ενώ η έρευνα συνεχίζεται.

Πηγή:http://www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου