- Live chat την Τρίτη 22 Νοεμβρίου, ώρα 14:00 μ.μ.
Ρωτήστε την ψυχοπαιδαγωγό Σοφία Αλμπάνη για τις μαθησιακές δυσκολίες
Αθήνα
Την Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011 στις 14:00 μ.μ. συζητάμε με την ψυχοπαιδαγωγό Σοφία Αλμπάνη* για τις μαθησιακές δυσκολίες και τον σωστό τρόπο προσέγγισής τους. Αφήστε εκ των προτέρων τα ερωτήματά σας υπό μορφή σχολίου ή λάβετε μέρος στην συζήτηση, την ημέρα διενέργειας του live chat.
Στο άκουσμα του όρου «μαθησιακές δυσκολίες» πολλοί γονείς λανθασμένα πιστεύουν ότι αναφερόμαστε μόνο στη δυσλεξία, δηλαδή την απροσδόκητη και ανεξήγητη δυσκολία στην ανάγνωση και στη γραφή, σε φυσιολογικά παιδιά με κανονική ή και ανώτερη ευφυΐα, που μέχρι τότε τίποτε δεν έδειχνε ότι είχαν κάποιο πρόβλημα. Ωστόσο, οι μαθησιακές δυσκολίες έχουν ποίκιλες εκφράνσεις, που αν δεν τύχουν έγκαιρης διάγνωσης και οργανωμένης αντιμετώπισης, αποτελούν τροχοπέδη στην μετέπειτα πορεία της ζωής του ανθρώπου.
Δυστυχώς, δεν είναι λίγες οι φορές που το έλλειμα ενημέρωσης και ο δισταγμός της οικογένειας να αναζητήσει βοήθεια, στερούν από τα παιδιά με μαθησιακά προβλήματα, την ευκαιρία για ομαλή κοινωνική ενσωμάτωση και εξέλιξη. Η πραγματοποίηση του Live Chat έχει ως στόχο την σκιαγράφηση του προβλήματος στην ελληνική κοινωνία και την παροχή γενικών οδηγιών για τον ορθό τρόπο διαχείρισης του προβλήματος από την οικογένεια, με τη συμβολή των ειδικών.
*Η κ.Αλμπάνη, ψυχοπαιδαγωγός στην Ειδική Διαγνωστική και Θεραπευτική Μονάδα «Σπύρος Δοξιάδης» ασχολείται με την αντιμετώπιση συναισθηματικών προβλημάτων και προβλημάτων συμπεριφοράς στο πλαίσιο του προγράμματος «Προαγωγή της Ψυχικής Υγείας και Μάθησης - Κοινωνική και Συναισθηματική Αγωγή στο Σχολείο. Μαθησιακή αποκατάσταση». Η Μονάδα χαρακτηρίζεται για τη σφαιρική προσέγγιση (βιολογική και ψυχοκοινωνική) των προβλημάτων του παιδιού, δεδομένης της πολυαιτιολογίας των διαταραχών ιδίως κατά την παιδική ηλικία.
Στο άκουσμα του όρου «μαθησιακές δυσκολίες» πολλοί γονείς λανθασμένα πιστεύουν ότι αναφερόμαστε μόνο στη δυσλεξία, δηλαδή την απροσδόκητη και ανεξήγητη δυσκολία στην ανάγνωση και στη γραφή, σε φυσιολογικά παιδιά με κανονική ή και ανώτερη ευφυΐα, που μέχρι τότε τίποτε δεν έδειχνε ότι είχαν κάποιο πρόβλημα. Ωστόσο, οι μαθησιακές δυσκολίες έχουν ποίκιλες εκφράνσεις, που αν δεν τύχουν έγκαιρης διάγνωσης και οργανωμένης αντιμετώπισης, αποτελούν τροχοπέδη στην μετέπειτα πορεία της ζωής του ανθρώπου.
Δυστυχώς, δεν είναι λίγες οι φορές που το έλλειμα ενημέρωσης και ο δισταγμός της οικογένειας να αναζητήσει βοήθεια, στερούν από τα παιδιά με μαθησιακά προβλήματα, την ευκαιρία για ομαλή κοινωνική ενσωμάτωση και εξέλιξη. Η πραγματοποίηση του Live Chat έχει ως στόχο την σκιαγράφηση του προβλήματος στην ελληνική κοινωνία και την παροχή γενικών οδηγιών για τον ορθό τρόπο διαχείρισης του προβλήματος από την οικογένεια, με τη συμβολή των ειδικών.
*Η κ.Αλμπάνη, ψυχοπαιδαγωγός στην Ειδική Διαγνωστική και Θεραπευτική Μονάδα «Σπύρος Δοξιάδης» ασχολείται με την αντιμετώπιση συναισθηματικών προβλημάτων και προβλημάτων συμπεριφοράς στο πλαίσιο του προγράμματος «Προαγωγή της Ψυχικής Υγείας και Μάθησης - Κοινωνική και Συναισθηματική Αγωγή στο Σχολείο. Μαθησιακή αποκατάσταση». Η Μονάδα χαρακτηρίζεται για τη σφαιρική προσέγγιση (βιολογική και ψυχοκοινωνική) των προβλημάτων του παιδιού, δεδομένης της πολυαιτιολογίας των διαταραχών ιδίως κατά την παιδική ηλικία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου